Train Sim World 6: Deluxe Edition'da beklenmedik olanı bekle! Zorlu hatlar boyunca ek trenler ve hizmetlerde ustalaşırken her şeye hazırlıklı ol.
Şık CrossCountry BR Class 220 ile Plymouth ve Paignton'a doğru uzun mesafeli bir yolculuğa çık.
Nahverkehr Dresden sınırlarının ötesine geçerken DB BR 411 ICE-T ve dahası ile BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN hattı boyunca son sürat ilerle.
Dresden'in sanayi sahalarında trenleri birleştir ve klasik DB BR 294 ile onları ana hat boyunca Leipzig'e taşı.