Forvent det uventede i Train Sim World 6! Vær forberedt på alt, når du forlader Nahverkehr Dresden og accelererer langs hele BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN med DB BR 411 ICE-T, DB BR 294 shunter og mange andre.
I Train Sim World 6 kan du blive lokomotivfører eller konduktør om bord på DB's ICE- og regionalruter. Sno dig gennem de mange spor fra Dresden til Riesa, og fortsæt rejsen med en højhastighedstur til Leipzig. Kør gods, betjen industrien med DB BR 294-lokomotivet, og naviger på den store godsbanegård i Friedrichstad. Kør lokale S-Bahn-tog til Meißen.