realistyczną grafikę
Spodziewaj się niespodziewanego w Train Sim World 6! Przygotuj się na wszystko: przyspiesz na trasie BAHNSTRECKE LEIPZIG – DRESDEN lokomotywą DB BR 411 ICE-T, lokomotywą manewrową DB BR 294 i innymi i wyznacz nowe granice Nahverkehr Dresden.
W Train Sim World 6 wcielasz się w maszynistę lub konduktora na pokładzie regionalnego DB ICE. Pokonuj liczne warianty tras z Dresden do Riesa, a następnie kontynuuj podróż w ekspresowym tempie aż do Leipzig. Korzystaj z BR 294 i zajmij się przewozem towarów, obsługą przemysłu i pędź przez rozległy obszar Friedrichstadt. Obsługuj lokalne połączenia S-bahn do Meißen.