Görselleri Gerçekçi
Train Sim World 6'da beklenmedik olanı bekle! Nahverkehr Dresden sınırlarının ötesine geçerken, DB BR 411 ICE-T, DB BR 294 manevra lokomotifi ve daha fazlasıyla BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN hattı boyunca son sürat ilerlerken her şeye hazırlıklı ol.
Train Sim World 6'da DB ICE ve bölgesel trenlerde makinist ya da kondüktör ol. Dresden'den Riesa'ya uzanan çoklu güzergâhlardan geç, ardından Leipzig'e doğru yüksek hızda seyret. Yük trenleri kullan, BR 294 ile endüstrilere hizmet ver ve dev Friedrichstadt deposunda manevra yap. Yerel S-Bahn seferleri düzenleyerek Meißen'e ulaş.