Kom med, og byd Sodor-lokomotiverne velkommen, når Thomas, Annie, Clarabel, Diesel og de besværlige lastbiler ankommer til historiebaserede eventyr på West Somerset Railway, sammen med tilgængelig køretøjsstyring, som alle kan nyde!
Sæt dine nye færdigheder på prøve på Englands længste historiske jernbane. Nyd et 37 km smukt engelsk landskab langs West Somerset-kystlinjen, enten med Thomas og hans venner eller jernbanens egne diesellokomotiver.
Lær at betjene en række virkelige tog og situationer i Training Center, og forbered dig på at udvikle en livslang kærlighed til togkørsel! Udvid din hobby, og lær at mestre tog fra hele verden.