Eğlenceye sen de katıl ve Sodor trenlerine merhaba de! Thomas, Annie, Clarabel, Diesel ve Troublesome Trucks, herkesin keyif alabileceği erişilebilir sürüş kontrolleri ile birlikte West Somerset Railway boyunca hikâye tabanlı maceralara atılmaya geliyor!
Yeni becerilerini İngiltere'nin en uzun tarihi demiryolu boyunca test et. Thomas ve arkadaşları ya da demiryolunun kendi dizel lokomotifleri ile 37 km (23 mil) uzunluğundaki West Somerset sahil hattı boyunca gözalıcı İngiliz kırsalında yolculuğun tadını çıkar.