Train Sim World PC Editor (beta)
Train Sim World PC Editor (beta) giver dig kraften fra vores egne udviklerværktøjer. Se, hvordan du skaber gameplay til eksisterende indhold, samt hvordan du udvikler helt nye ruter og lokomotiver til brug i Train Sim World. Med den fulde kraft fra Unreal Engine 4 til din rådighed er der ingen grænser for din kreativitet og dine færdigheder.
Creators Club i Train Sim World er en tilgængelig måde at skabe og dele indhold på tværs af alle platforme ved hjælp af spillets bemalingsdesigner og scenarieplanlægger. Den fulde pc-editor er naturligvis kun til pc og ligner de værktøjer, vores eget studie bruger til at udvikle helt nyt indhold til Train Sim World.
Train Sim World PC Editor er i øjeblikket i beta og vil løbende få opdateringer for at rette fejl og forbedre brugeroplevelsen og funktionaliteten. Vi vil levere periodiske vejledninger, dokumentation og livestreams for at vise eksempler på, hvordan du kan komme i gang med forskellige aspekter af Train Sim World-udvikling.