Train Sim World PC Editor (Beta)
Train Sim World PC Editor (Beta) membawa kuasa set alat pembangun kami sendiri kepada anda. Pelajari cara mencipta tatamain untuk kandungan sedia ada, serta membangunkan laluan dan lokomotif baharu sepenuhnya untuk digunakan dalam Train Sim World. Dengan semua kemampuan Unreal Engine 4 tersedia untuk anda, kreativiti dan kemahiran anda adalah batasannya.
Train Sim World PC Editor kini berada dalam Beta dan akan menerima kemas kini dari semasa ke semasa untuk memperbaiki isu serta meningkatkan pengalaman pengguna dan fungsi. Kami akan menyediakan tutorial berkala, dokumentasi dan panduan siaran langsung untuk menunjukkan contoh bagaimana anda boleh memulakan pelbagai aspek pembangunan Train Sim World.