Edycje Train Sim World 6
W Train Sim World 6 wcielasz się w maszynistę lub konduktora na pokładzie pociągu obsługującego połączenia międzymiastowe i lokalne. Możesz ścigać się między Exeter i Plymouth lokomotywami GWR Class 802 i XC Class 220 lub wybrać się w podróż do Paignton, siedząc w kabinie lokomotywy GWR Class 150/2. Odwiedź nowo wybudowaną stację Marsh Barton, rozkoszuj się nadmorskimi widokami i przemierzaj pagórkowate wiejskie tereny.