Train Sim World 6'da beklenmedik olanı bekle! Efsanevi Dawlish Deniz Duvarı boyunca yol alıp Devon Banks'in zorlu yollarını aşarken her şeye hazırlıklı ol. RIVIERA LINE ile birlikte GWR Class 802, Class 150/2 ve CrossCountry Voyager seni bekliyor.
Train Sim World 6'da şehirlerarası ve yerel seferlerde bir makinist ya da kondüktör ol; GWR Class 802 ve XC Class 220 ile Exeter ile Plymouth arasında hızla yol al ya da GWR Class 150/2 kabininden Paignton'a doğru bir yolculuğa çık. Yeni inşa edilen Marsh Barton istasyonunu ziyaret et, deniz manzarasının tadını çıkar ve tepelerle dolu kırsal araziden geç.