Train Sim World 6 udgaver
I Train Sim World 6 kan du påtage dig rollen som lokomotivfører eller konduktør i "The Big Apple" og køre NJ TRANSIT-pendlertog mellem byer i New Jersey i den klassiske Arrow III EMU eller transportere passagerer i de rummelige MultiLevels, der trækkes af elektriske ALP-46- eller ALP-45-to-systems-lokomotiver. Så er der afgang til Hoboken!