Edycje Train Sim World 6
W Train Sim World 6 możesz wcielić się w nowojorskiego maszynistę lub konduktora przewozów podmiejskich na pokładzie NJ TRANSIT, jeździć między miastami stanu New Jersey w klasycznym zespole trakcyjnym Arrow III EMU lub zaprosić pasażerów do przestronnych piętrowych wagonów typu MultiLevel, ciągniętych przez elektryczną lokomotywę ALP-46 albo ALP-45 o podwójnym zasilaniu. Wszyscy na pokład, jedziemy do Hoboken!