Train Sim World 6 Sürümler
Train Sim World 6'da NJ TRANSIT banliyö seferlerinde bir Big Apple makinisti ya da kondüktörüne dönüş, klasik Arrow III EMU ile New Jersey kasabaları arasında gidip gel ya da elektrikli ALP-46 veya çift güç sistemli ALP-45'in çektiği geniş MultiLevel vagonlarıyla yolcu taşı. Hoboken için tüm yolcular trene!