Vampires: Bloodlord Rising
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Sen Dragos'sun. Bir vampir saldırısında hayatta kaldın ve bir gece yaratığına dönüştün. Orta Çağ Sangavia'sının açık dünyasında dolaş ve güçlü bir Vampir Egemenliği kur. Kaleni inşa et, köylüleri hizmetkârlara dönüştür ve gotik temalı engin açık dünyayı keşfet. İster bireysel ister eşli modda oyna, tercihlerin mirasını şekillendirecek. Dehşet saçan sarayında saltanat mı süreceksin yoksa halkının ihtiyaç duyduğu bir lort mu olacaksın?
Lanetli Sangavia topraklarında zayıf düşmüş bir vampir lordu olarak uyandın. Yıkılmış şatonu yeniden inşa et. Şatonun kalbindeki Şato Çekirdeği, hâlâ kadim bir açlıkla atmaya devam ediyor. Çekirdeği kanla besleyerek yeni bölgelerin kilidini aç ve sisle örtülü gizli alanları keşfet. Şato inşası, keşif ve rol yapma unsurları içeren bu karanlık aksiyon macera oyununda gücünü geri kazan.
Gecenin Çocuğu olarak yalnız kalmak zorunda değilsin. Bu diyara ortaklaşa hükmetmek için arkadaşlarını davet et ve bireysel kararlarınızın sizi nereye götüreceğini görün. Kalenizi birlikte inşa ederken yaratıcılığınızı konuşturun. Ekip olarak gaddar, uğursuz ve kanlı Sangavia'yı keşfederken karanlıklarda bekleyen tehlikelerle yüzleşin.
Geceyi atlatmak için karmaşık bir beceri ağacı üzerinden vampir yeteneklerini geliştirmen ve mirasını şekillendirecek formlara bürünmen gerek. Aristokrat ve Avcı formları arasında geçiş yap veya gökte süzülmek için yarasaya dönüşerek uzak diyarları keşfet. Güç, beraberinde direnişi de getirir ve Engizisyon peşini asla bırakmaz. Vampir saltanatını korumak için şiddetli, beceriye dayalı bir savaşta kutsal savaşçılarını yen.
Şato'nun kalbini besle, unutulmuş gücü uyandır ve Sangavia'nın sırlarını ortaya çıkar. Gecelere tek başına hükmet ya da 4 oyunculu eşli oyun modunda en fazla üç müttefikinle birlikte güçlen.