Way of the Hunter
To autentyczne przeżycie łowieckie pozwoli Ci odkryć i polować na dużych obszarach w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Zobacz doskonale odwzorowane zwierzęta w ich pięknych naturalnych siedliskach, a także posługuj się szczegółowo odtworzonymi i bardzo realistycznymi broniami.
Way of the Hunter to wciągająca, złożona symulacja pozwalająca obcować z zachwycającą dziką przyrodą i naturalnie zachowującymi się zwierzętami. Obserwuj, jak złożone ekosystemy reagują na Twoje działania. Dowiedz się, co to znaczy być prawdziwym myśliwym, i wystaw na próbę swoje umiejętności.