Taxi Life: A City Driving Simulator
Zasiądź w fotelu kierowcy i przejmij kontrolę nad firmą, przewożąc pasażerów w Barcelonie i rozwijając swój biznes! Czy potrafisz sprostać wymaganiom transportowym w mieście, które nigdy nie zasypia?
Po przyjeździe do Barcelony, mając jedynie auto i marzenia, jeździsz zatłoczonymi ulicami słynnego miasta i przewozisz pasażerów, zapewniając najwyższy poziom usług. Musisz przestrzegać przepisów drogowych, radzić sobie z niecierpliwymi turystami, zmienną pogodą i godzinami szczytu, a także odpowiednio wybierać trasę, aby uniknąć korków i wypadków. Jednak przede wszystkim chodzi o to, żeby klienci byli zadowoleni z usługi, co zapewni ci najlepsze oceny i wysokie napiwki!
Wykaż się szybkością i bezbłędną jazdą, ponieważ oczekiwania klientów w tych misjach będą wyjątkowo wysokie!