Darkest Dungeon II
Darkest Dungeon II sahipleri, ödeme sırasında Darkest Dungeon I için bir indirim hakkı kazanacak!Cesaretini topla ve mahvolmuş bir dünyanın kaosundan sağ salim çık.
Alevler içindeki Çarpık Binalardan (Sprawl) hastalık yayan Kötü Kokuya (Foetor) uzanan uzun Dağ yolu, stratejilerini ve dayanıklılığını test edecek.
Özel yaratıklarla ve zorluklarla dolu, her biri birbirinden farklı beş bölgeyi keşfet.
Her sefer 30 dakika ile birkaç saat arasında sürer. Zamansız ölüm bile sana bir sonraki yolculuğunu geliştirmede kullanabileceğin kaynaklar kazandırır.
Yorgun düşen ve bunalıma giren kahramanlarını, çeşitli eğlenceler ve hazlarla streslerini azaltıp ilişkilerini geliştirmeni sağlayan Han'da (Inn) dinlendir.
Darkest Dungeon'ın çığır açan, türü tanımlayan savaş mekanikleri geri dönüyor ama istatistiklerden kurallara kadar her şey yenilenip geliştirildi. Yeni Jeton Sistemi oyuna derinlik katıyor ve kararlarının daha etkili olmasını sağlıyor.
Darkest Dungeon'ın türü tanımlayan görselleri, hiçbir masraftan kaçınılmadan 3D görseller, animasyonlar ve görsel efektlerle geliştirildi.