Lords of the End Times
Purchasing the Lords of the End Times bundle grants access to the Immortal Empires campaign. Total War: WARHAMMER III ownership is not required.
The Lord of Undeath has returned, more powerful than ever, to end all life and raise the dead in his service, seeking nothing less than ascension to godhood.
Nagash erects necropolises that drain life from surrounding lands while empowering his Black Pyramid with powerful upgrades. In battle, he is the master of necromancy, raising armies from all undead rosters and wielding the new Lore of Undeath.
Marked by Nurgle before birth, the three Glott brothers are among the plague-god’s greatest champions, spreading pestilence and cultivating his rot.
Spreading chaos and harvesting souls grants powerful blessings, while seeding Gardens of Corruption creates recruitment hubs for daemonic units. In battle, the brothers act as a single, monstrous combatant, combining magic and brute strength while leading resilient Chaos and Nurgle forces.
The guileful Grey Seer seeks to twist setbacks into victory in service of the Council of Thirteen.
Thanquol crafts and executes secret Masterplans - military, magical, or economic in nature - triggering powerful outcomes from conquest to devastation. In battle, he casts potent spells from a mixture of the Lores of Plague and Ruin, lays devastation atop Boneripper, whilst leading diverse Skaven armies.
Elector Count of Middenland, sworn to defend the Empire, while driven by vengeance against Khazrak One-Eye.
Boris seeks to restore the Great Temple of Ulric which provides powerful civic & military bonuses to fuel the war effort against the enemies of the empire. Whist in battle, he is a fearsome melee lord who fights with the courage and fierce nature of the Winter Wolf God Ulric.