Lords of the End Times - Thanquol
Mastermind plans of diabolical proportions as Grey Seer Thanquol for Total War: Warhammer III. Leading Clan Scruten of the Skaven, the guileful Thanquol rides to battle atop his faithful Rat-Ogre bodyguard, Boneripper.
Purchasing the Thanquol DLC pack grants access to the Immortal Empires campaign. Total War: WARHAMMER III ownership is not required.
Thanquol brings chaos and destruction to his enemies by enacting Masterplans. Raising secret armies to strike from the shadows, conducting dark rituals and plotting daring heists, he sows mayhem in the world. Things don’t always go according to plan though... unforeseen complications may arise, and setbacks can emerge. If Thanquol can deal with these, he’ll see his grand and destructive plans realised!
As a sorcerous Grey Seer, Thanquol can cast spells from the lores of Plague and Ruin. As befits his lofty status, he can also gain access to the infamous Dreaded Thirteenth spell. Once unlocked, he is able to ride his twisted Rat-Ogre mount and bodyguard, Boneripper, into battle, granting him a much higher degree of survivability than other spellcasters, while Boneripper himself dishes out significant melee damage.
Thanquol can recruit units from across the entire Skaven roster, plus the following new units, including the much-feared Skreech Verminking.