Lords of the End Times - Nagash
Purchasing the Nagash DLC pack grants access to the Immortal Empires campaign. Total War: WARHAMMER III ownership is not required.
Nagash’s vision is to amass legions of undead warriors, erect vast necropolises to his own glory, and transform the world into a vast Land of the Dead. In doing so he gathers dark energy, empowering his arcane Black Pyramid to unleash the true potential of his forces. To aid him, he must gather the nine Mortarchs, his lieutenants in the trials to come, and reclaim the lost Books of Nagash to become the mightiest spellcaster the world has ever seen. Only when the world lies in ruin before him will his final aim be realised: ascension to godhood.
Nagash is a supremely powerful spellcaster who wields the Lore of Undeath in battle, though he can access many more spells from other Lores as the Books of Nagash are returned to him. He can raise units from the complete range of Undead rosters, including Tomb Kings, Vampire Counts and Vampire Coast units, making his armies uniquely flexible in battle depending on their composition. In addition, he may recruit the following new units.