Lords of the End Times - Boris Todbringer
Purchasing the Boris Todbringer DLC pack grants access to the Immortal Empires campaign. Total War: WARHAMMER III ownership is not required.
By defeating the enemies of the Empire, Boris raises the Fervour of his faction. This enables him to develop the Great Temple of Ulric, enhance its six sacred Sanctuaries, and perform great Winter Rites to energise his armies.
Sanctuaries provide numerous permanent bonuses to Boris Todbringer’s faction, and as they are upgraded, the Flame of Ulric grows ever-brighter, earning him the right to recruit powerful Elector State Troopers to bolster his armed forces.
Wielding his signature weapon Legbiter in battle, Boris Todbringer is a fearsome melee combatant. He is also a legendary veteran General, granting numerous command-related bonuses to Middenland’s soldiery who fight by his side.
He can recruit troops from across the Empire roster and has access to the following new Middenland and Empire-themed units.