Lords of the End Times - Glottkin
Purchasing the Glottkin DLC pack grants access to the Immortal Empires campaign. Total War: WARHAMMER III ownership is not required.
The Glottkin spread corruption and harvest souls to gain Gifts of Nurgle, a range of faction, character and settlement enhancements known as Rituals of Decay and Grandfather's Blessings. The noisome triplets also generate significant levels of Nurgle Corruption in the lands through which they travel, conquering settlements and transforming them into Gardens of Corruption.
The Glottkin blur the boundary between the mortal world and Nurgle’s realm by creating Gardens of Corruption, fruitful settlements which ultimately grant the Glottkin access to a higher proportion of Daemonic Nurgle units than any other Warriors of Chaos faction. Gardens of Corruption also generate Plagues which the Glottkin can spread across the world.
Scythe-wielding Otto and sorcerous Ethrac ride to battle atop the shoulders of their brother Ghurk, a vast and corpulent spawn of Nurgle. They combine their physical and magical might in battle, acting as a single, monstrously powerful combatant.
Commanding units from the Warriors of Chaos and Nurgle Daemon rosters, the Glottkin can assemble punishing and highly resilient armies, bolstered by a significant number of new legendary heroes and battlefield units.