Total War: WARHAMMER III – Bracia Glott – Lords of the End Times
Siej pożogę i zniszczenie jako bracia Glott w Total War: WARHAMMER III. Potężni czempioni Chaosu, naznaczeni przez Nurgle’a, dowodzą zarówno wojownikami, jak i demonami, niosąc dary Boga Zarazy w Imperium i poza jego granicami.
Bracia Glott sieją spaczenie i zbierają żniwo dusz, by zyskać Dary Nurgle’a, szereg ulepszeń frakcji, postaci i osad, znanych jako Rytuały Rozkładu oraz Błogosławieństwa Dziadunia. Hałaśliwa trójka generuje także znaczący poziom spaczenia Nurgle’a na ziemiach, przez które podróżuje, podbija osady i przekształca je w Ogrody Spaczenia.
Bracia Glott zacierają granicę między światem śmiertelnych a królestwem Nurgle’a, tworząc Ogrody Spaczenia, osady, które z czasem zapewniają Glottom dostęp do większej ilości demonicznych jednostek Nurgle’a niż w przypadku jakiejkolwiek innej frakcji Wojowników Chaosu. Ogrody Spaczenia generują także zarazy, które bracia Glott mogą roznosić po całym świecie.
Władający kosą Otto i posługujący się magią Ethrac ruszają do boju na ramionach swojego brata Ghurka, potężnego i tęgiego Pomiotu Nurgle’a. W walce łączą swoje fizyczne i magiczne zdolności, działając jak jeden, straszliwie potężny wojownik.
Mając do dyspozycji jednostki Wojowników Chaosu i demonów Nurgle’a, bracia Glott mogą zebrać potężne i niezwykle wytrzymałe armie, wzmocnione znaczną liczbą nowych legendarnych bohaterów i jednostek bojowych.