Total War: WARHAMMER III - Glottkin – Lords of the End Times
Glottkin DLC paketini satın aldığınızda Immortal Empires seferine erişim kazanırsınız. Total War: WARHAMMER III’e sahip olmanız gerekmez.
Glottkin, o Çürüme Ritüelleri ve Büyükbabanın Kutsamaları denen taraf, karakter ve yerleşim güçlendirmeleri olan Nurgle'ın Hediyelerini kapmak için yozlaşma yayıp ruh hasat eder. O leş kokulu üçüzler, gezdikleri diyarlarda devasa boyutta Nurgle Yozlaşması yayar; yerleşimleri ezip geçer ve buraları Yozlaşma Bahçelerine çevirir.
Glottkin, Yozlaşma Bahçeleri kurarak ölümlü dünya ile Nurgle'ın diyarı arasındaki o çizgiyi darmaduman eder. Bu bereketli mekânlar da en nihayetinde onlara diğer tüm Kaos Savaşçıları taraflarından çok daha fazla İblis Nurgle birimine ulaşma şansı verir. Ayrıca Yozlaşma Bahçeleri, Glottkin'in koca dünyaya yayabileceği cinsten Vebalar üretir.
Tırpanlı Otto ve büyücü Ethrac, Nurgle'ın devasa ve şişko kardeşleri Ghurk'un omuzlarında muharebeye katılırlar. Muharebede fiziksel güçleriyle büyülü kudretlerini birleştirerek tek, canavarımsı bir savaşçı gibi hareket ederler.
Kaos Savaşçıları ve Nurgle İblisi kadrolarından birimlere komuta eden Glottkin çok sayıda yeni efsanevi kahraman ve muharebe alanı birimiyle desteklenen cezalandırıcı ve son derece dirençli ordular toplayabilir.