Total War: WARHAMMER III – Thanquol – Lords of the End Times
Knuj diaboliczne plany jako Szary Prorok Thanquol w Total War: Warhammer III. Stojący na czele skaveńskiego klanu Scruten przebiegły Thanquol w walce dosiada swojego wiernego szczurogra, Łamignata.
Thanquol sieje chaos i zniszczenie wśród wrogów, wcielając w życie swoje plany. Sieje zamęt w świecie, zbierając armie, by atakować z cienia, odprawiając mroczne rytuały i planując śmiałe napady. Jednak nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem… czasem pojawiają się nieprzewidziane komplikacje, które mogą pokrzyżować szyki. Jeśli tylko Thanquol sobie z nimi poradzi, jego wielkie i destrukcyjne plany się ziszczą!
Jako obdarzony magicznymi mocami Szary Prorok Thanquol może rzucać czary z domen Zarazy i Zniszczenia. Stosownie do jego wzniosłego statusu może także posługiwać się niesławnym Przeklętym Trzynastym Zaklęciem. Po odblokowaniu może dosiadać swojego wynaturzonego wierzchowca i ochroniarza, Łamignata, co zapewnia mu znacznie większe szanse na przeżycie w bitwie niż innym czarodziejom, a do tego sam Łamignat zadaje znaczące obrażenia w walce w zwarciu.
Thanquol może werbować jednostki spośród wszystkich skavenów, a także następujące nowe jednostki, w tym budzącego grozę Skreecha Króla Szczurów.