Total War: WARHAMMER III - Thanquol – Lords of the End Times
Thanquol DLC paketini satın aldığınızda Immortal Empires seferine erişim kazanırsınız. Total War: WARHAMMER III’e sahip olmanız gerekmez.
Thanquol, Ana Planları uygulayarak düşmanlarına kaos ve yıkım getirir. Gölgelerden saldırmak üzere gizli ordular kurarak, karanlık ayinler yürüterek ve cesur soygunlar planlayarak dünyaya kargaşa tohumları eker. Ne var ki işler her zaman planlandığı gibi gitmeyebilir... Beklenmeyen pürüzler baş gösterebilir ve aksilikler ortaya çıkabilir. Thanquol bunların üstesinden gelebilirse, o büyük ve yıkıcı planlarının gerçekleştiğine şahit olacaktır!
Büyücü bir Gri Kâhin olan Thanquol, Veba ve Yıkım ilimlerinden büyüler yapabilir. Yüce makamına yakışır şekilde, meşhur Korkulan On Üçüncü büyüsüne de erişim sağlayabilir. Kilidi açıldıktan sonra, çarpık Sıçan-Ogre bineği ve koruması olan Kemikkoparan'ın üzerinde muharebeye katılabilir. Bu durum, Kemikkoparan'ın yakın muharebede büyük hasarlar verdiği sırada ona diğer büyücülerden çok daha yüksek bir hayatta kalma şansı tanır.
Thanquol tüm Skaven kadrosundan birim yetiştirebilmesinin yanı sıra, çok korkulan Skreech Haşerekral dâhil aşağıdaki yeni birimleri ordusuna katabilir.