Total War: WARHAMMER III – Lords of the End Times
Naznaczeni przez Nurgle’a przed narodzeniem trzej bracia Glott należą do największych wyznawców Boga Zarazy, szerzących w jego imię pomór i zgniliznę.
Siejąc chaos i zbierając żniwo dusz, zapewniają sobie potężne błogosławieństwa, a zakładając Ogrody Spaczenia, tworzą centra werbunkowe dla demonicznych jednostek. W walce bracia działają jak jeden monstrualny wojownik, łączący magię z brutalną siłą, stojąc na czele wytrzymałych sił Chaosu i Nurgle’a.
Thanquol opracowuje i realizuje tajne plany – o charakterze militarnym, magicznym czy ekonomicznym – które niosą za sobą potężne konsekwencje, od podboju po zniszczenie. W walce rzuca potężne czary z domen Zarazy i Zniszczenia, sieje spustoszenie, dosiadając Łamignata, i dowodzi licznymi armiami skavenów.
Hrabia elektor Middenlandu, który poprzysiągł bronić Imperium, a jednocześnie pała żądzą zemsty na Khazraku Jednookim.