Total War: WARHAMMER III – Lords of the End Times
Lords of the End Times paketini satın aldığınızda Immortal Empires seferine erişim kazanırsınız. Total War: WARHAMMER III’e sahip olmanız gerekmez.
Hortlak Lordu, tüm hayata son verip ölüleri hizmetine diriltmek ve tanrılığa yükselmek için eskisinden güçlü döndü.
Nurgle'ın doğmadan işaretlediği üç Glott kardeş, salgın ve çürüme yayarak veba tanrısının büyük şampiyonları arasına girer.
Kaos yaymak ve ruh toplamak güçlü lütuflar sağlarken, Yozlaşma Bahçeleri tohumlamak İblis birimleri için yetiştirme merkezleri yaratır. Muharebede kardeşler tek bir canavarımsı savaşçı gibi davranır, dirençli Kaos ve Nurgle güçlerine önderlik ederken büyü ile kaba kuvveti birleştirir.
Thanquol; askerî, büyülü veya ekonomik gizli Ana Planlar hazırlayıp fetihten yıkıma uzanan sonuçlar tetikler. Savaşta, Veba ve Yıkım İlimlerinin karışımından güçlü büyüler yapar, çeşitli Skaven ordularına liderlik ederken Kemikkoparan'ın tepesinde yıkım saçar.
Boris, İmparatorluk düşmanlarına karşı savaş çabasını güçlendiren kentsel ve askerî bonuslar için Büyük Ulric Tapınağı'nı onarmayı amaçlar. Muharebede, Ulric'in cesareti ve vahşiliğiyle savaşan korkutucu bir yakın muharebe lordudur.