Realistisk grafik
Forvent det uventede i Train Sim World 6! Vær klar til alt, mens du mestrer formidable tog på tværs af 3 ruter.
Kør ud over grænserne for Nahverkehr Dresden, og accelerer hele vejen langs BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN i DB BR 411 ICE-T og meget mere.