Total War: WARHAMMER III
Immortal Empires is the culmination of the entire Total War: WARHAMMER series. Combining the campaign maps, races, and factions from all three games* into a single, epic sandbox campaign. It’s the most complete and definitive Warhammer strategy experience ever conceived!
After a dying god breaks open a portal to the Realm of Chaos, four Ruinous Powers – Khorne, Nurgle, Tzeentch and Slaanesh – rise from this maelstrom. Will they reign victorious? Or can the kingdoms of Kislev and Grand Cathay turn the tide of war?
With seven races and hundreds of units under your command, dominate in epic real-time battles of breathtaking scale and spectacle.
In the most ambitious Total War title to date, forge your empire in a strategy sandbox that ensures no two campaigns are ever the same.
Play as 10 Legendary Lords! Will you side with the ancient transformable Dragon from Grand Cathay, the Ice Queen of Kislev or the customisable Daemon Prince?
In an immense multiplayer mode, play Domination Battles to capture land and defeat your enemies or complete an entire campaign.