Total War: WARHAMMER III
Imperia Nieśmiertelnych to kulminacja całej serii Total War: WARHAMMER. Łączy kampanijne mapy, rasy i frakcje ze wszystkich trzech gier* w jedną, epicką kampanię w trybie piaskownicy. To najbardziej kompletne i ostateczne doświadczenie strategicznej rozgrywki w Warhammera, jakie kiedykolwiek zaoferowano!
Gdy konający bóg otwiera portal do Królestwa Chaosu, z zamętu wyłaniają się cztery Niszczycielskie Moce: Khorne, Nurgle, Tzeentch i Slaanesh. Czy odniosą ostateczne zwycięstwo? A może szalę zwycięstwa przechylą na swoją stronę Kislev i Wielki Kataj?
Siedem ras i setki jednostek pozwolą Ci opanować pola imponujących bitew toczonych w czasie rzeczywistym.
W najambitniejszej z dotychczasowych odsłon Total War stworzysz imperium w otwartym świecie, w którym każda kampania może się potoczyć inaczej.
Graj jako jeden z 10 legendarnych lordów! Wybierzesz pradawnego, zdolnego do transformacji smoka z Wielkiego Kataju, Lodową Królową Kisleva czy możliwego do spersonalizowania Demonicznego Księcia?
Złożony tryb wieloosobowy pozwoli Ci pokonać wrogów w bitwach o dominację nad światem lub ukończyć całą kampanię fabularną.