Total War: WARHAMMER III
Immortal Empires, tüm Total War: WARHAMMER serisinin doruk noktasıdır. Üç oyundaki* sefer haritalarını, ırkları ve fraksiyonları tek bir destansı sandbox seferinde birleştiriyor. Şimdiye kadar tasarlanmış en eksiksiz Warhammer strateji deneyimi!
Ölen bir tanrı Kaos Diyarı'na açılan geçidi kırdıktan sonra anafordan dört Yıkıcı Güç yükselir: Khorne, Nurgle, Tzeentch ve Slaanesh. Galip olacaklar mı? Yoksa Kislev ve Büyük Cathay krallıkları savaşın gidişatını değiştirebilir mi?
Yedi ırk ve emrindeki yüzlerce birimle, nefes kesici büyüklükte ve göz alıcı, destansı gerçek zamanlı savaşlarda hâkimiyet kur.
Bugüne kadarki en iddialı Total War yapımında, imparatorluğunu iki seferin aynı olmamasını sağlayan strateji kum havuzunda şekillendir.
10 Efsanevi Lordu oyna! Büyük Cathay'dan dönüşen eski Ejder'in, Kislev'in Buz Kraliçesi'nin veya özelleştirilebilir İblis Prensin tarafında mı olacaksın?